fredag 27 maj 2011

tidsinintällt, på pappas jobb

Hej hej!
Här får ni ett inställt inlägg.


1. Hur gammal är du om fem år?
Då är jag 18 år 


2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Alice :)

3. Hur lång är du?
163,8-165 cm :)


4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Justin BIIIIIIIIIIIIIIIIIEBER NSN3D 


5. Vem ringde du senast?
Elin <3


6. Vem ringde dig senast?
mamma säkert


7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
"Ok" Från Mami


8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
SMS IN MY HEEEAAAAARRRRTTTTTT ♥


9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
gifta


10. När såg du senast din mamma?
Förut


11. Vilken ögonfärg har du?
GRÖNA/-GRÅ typ


12. När vaknade du i dag?
7:30 sleeeeeep 4 ever


13. Vilken är din favoritjulsång?
"Ingen "


14. Vilken är din favoritplats?
Har ingen men tror att det är Tokyo/-Bangkok, även om jag inte vart där.


15. Vilken plats föredrar du minst?
Trånga ställen, har en jävlisk klaostrofobi.


16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Jag tror Japan kanske... Japan in my ♥


17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Clowner, kan fortfarande känna ett obehag.


18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Min bästa Elin som sjung för mig♥


19. Hur stor är din säng?
1,20 bred 2,10 bred.

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar 4 ever ♥

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Med äckligt annars ju? 


22. Hur många kuddar har du i sängen?
3 kuddar 2 täcken..


23. Hur många landskap har du bott i?
Bohuslän, men vill bo i Tokyo eller GBG YEAH MAN


24. Vilka städer har du bott i?
Hönö


25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Klack skor 4 ever ♥


26. Är du social?
blyg är jag, men känner jag perrsonen så brukar jag vara social^w^


27. Vilken är din favoritglass?
Mjukglass :) ♥


28. Vilken är din favoritefterrätt?
Blåbärspaj och vaniljsås

29. Tycker du om kinamat?
JAaaaa älskar :)

30. Tycker du om kaffe?
Kaffe latte, espresso, Cappucino


31. Vad dricker du till frukost?
Juice eller bajs. det varierar.


32. Sover du på någon särskild sida?
vette fan, nej men cpit med huvet uppe vid sänggaveln på sidan typ.


33. Kan du spela poker?
Japp :)


34. Tycker du om att mysa/kela?
Det beror på med vem tjululululu 


35. Är du en beroendemänniska?
Det beror på vad.


36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Nej :)


37. Vill du ha barn?
YES BOX


38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska, Japanska, Spanska, Tyska och France


39. Har du någonsin åkt ambulans?
konstigt nog inte

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Inget av dem eller pool gillar jag men. Jag har fobi så klarar inte att bada i typ havet.

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder, smink, skor, fransar och annat.


42. Äger du dyrbara smycken?
Mina vänner är mina dyrbaraste smycken?


43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
typ Jersey Shore och VD. 


44. Kan du rulla med tungan?
Japp


45. Vem är den roligaste människan du känner?
Min bästis Elin!!!


46. Sover du med gosedjur?
Nej! Eller beror på, Kille? :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):) ♥♥♥♥♥


47. Vad har du för ringsignal?
Någon tråkig (standard på iPhone)


48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Japp några passar fortfarande... :) 


49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
EN burk med pennot och sånt i... <3


50. Flirtar du mycket?
Ja, självklart :) 

51. Kan du byta olja på bilen?
näe, det kan väl ändå inte vara nödvändigt?


52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
näpp


53. Vilken var den senaste boken du läste?
Gossip Girl? ♥


54. Läser du dagstidningen?
Ibland, när det står nått intressant! ♥


55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nepp brukar kolla efter mina favorit tidningar på internet.


56. Dansar du i bilen?
ofc :')


57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
NRJ eller Rix FM


58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Only girl, ensam eller? ♥ till Emma på lektionen :)


59. När var du i kyrkan senast?
Igår, hallå min kristna skola :) ♥


60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Birgitta (går på högstadiet nu, btw)


61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Kampar inte usch! ♥


62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Fick la applåder i skolan för några månader sen! :) Nej men varje gång jag träffar min sötis är speciell :)


 63. Vad lyssnar du på just nu?
Gee english ballad-SNSD/Girls generation


64. Har du varit med i tidningen?
Nope :/


65. Vad är det konstigaste du ätit?
jadu..äcklig medicin.


66. Vem såg dig naken senast?
Operationen, läkarna :( Men senast nog jag :)


67. Vad är det för färg på din tandborste?
Vit/-Blå


68. Hur imponerar man på dig?
Kallar mig snygg och är snäll... Att kunna spela instrument är ett stort plus.


69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Elin händer väl att man ringer...


70. Har du någon piercing?
Nope stays the way i was born :)


71. Din största vinst?
Fick mitt liv tillbaks


72. Civilstånd?
Singel 


73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
Bloggar och FACEBOOK :) ♥


74. Är du fåfäng?
Nope


75.  Ångrar du någonting du gjort?
Väldigt mycket tyvärr :C


76. Hur gammal är din pappa?
44 är min gamla pappa


77. Vilket är ditt drömjobb?
Modell eller frisör i japan/-Thailand


78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
Åka till USA, men det kostar typ pengar... :)


79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
Katter och Hund.


80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
1. Jag hade sån bieber fever att jag kunde gråta :C 2. Jag skrek håll käften till en som är 3 år äldre igår .). 3. Jag umgås helst med äldre personer eller killar :)


81. Svär du ofta?
Tyvärr :(


82. Sverige när det är som bäst?
Svensk sommar tycker jag om<3


83. Kan du åka slalom?
Ja eller kanske inte, men ta mig ner från backen kan jag alltid?


84. Vad har du ätit i dag?
Kakor och lite choklad?


85. Vad har du för utbildning?
vet inte, men jag satsar då på att bli bloggar/frisör/stylist, hemma fru kanske?

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
Mina bo**s :( Hehe sant! :(
87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
magen och låren.

88. Vilken är din bästa egenskap?
Jag tycker att jag är snäll! :)

89. Vilken är din sämsta egenskap?
Jag ältar gärna! :/ 


90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?
Ja alltså jag erkänner, tycker inte någon som levde förut är intressant! :/


91. Saknar du något?
Yes, att kunna vara oförbjudet kär...


92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
Ja daaah?


93. Vad gör dig ledsen?
folk som sviker, folk som inte inser hur jävla skit man kan må bara för att man inte berättar det -.-'


94. Vad gör dig glad?
Att få se den jag tycker om irl!


95. Har du varit gift eller förlovad?
Haha nej


96. Vad ska du göra i helgen?
Lördag: Jobba/-Sova hos Mormor med Elin. ♥

97. Vad är det knasigaste du gjort?
Mycket ♥


98. Vad har du för laster?
vad betyder det?


99. Vem är din förebild?
gissa















100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
hmm... Vet inte :/ ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar