tisdag 28 september 2010

ahhh knäsvag

Gillar en kille i skolan så mycket men vet inte om han gillar mig,så känns som om jag e ute och cycklar men han e kompis men min storebror så får se. När jag började på den skolan jag går på nu så var det första jag föll för på honom ögonen tänker inte berätta ögon färg i och med att har bloggen in skriven på facebook och har han. Önskar att jag kunde gå in i honom när jag är på väg till eller från klassrummet så att jag tappar mina böcker och han hjälper mig att plocka upp dom. Vad ska jag göra? det är den stora frågan ska nog be bror att klämma ut lite information från han så att jag vet vad jag ska göra för att han ska gilla mig. För att känns lite dumt om han inte gillar mig. Självklart skulle jag gråta i mammas famn och äta ett ton glass!! hahha

puss o kram panda baby berättar mer sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar