söndag 23 januari 2011

Dag 2

Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.
Svårt att säga i.o.m att det är många. Men min lista:

  1. Christian, min killkompis
  2. Elin och Olga
  3. My baby
HEJ
Nu har jag typ gott upp från min säng men ska lägga mig igen. Jag har influensan därav den dåliga uppdateringen. Orkar typ inget. Funderar på att göra ett videoinlägg i morgon på morgonen. Ska jag beskriva situationen så blir det såhär
@£$@#¤&. Det vill säga jätte dåligt.
Nu ska jag ta en snabb dusch så att jag blir lite fräsch. Sen ska jag ta på mig pyjamas och dricka te och sen lägga mig.
Asså det är så himla jobbigt att vara sjuk. Medans mina bröder var ute så låg jag inne i min säng. Typ i fredags på en grej så var den supersnygga killen där. Men jag kunde inte gå... :'/ Asså jag vill bara skrika. Men Men.













My tears they fall like rain




Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar