lördag 27 augusti 2011

Alltså blä

Hejsan!
Blev sjukt glad när jag läste i boxen bredvid... Tycker det är rå kul när någon skriver!
BTW om ni undrar över något så mejla mig beccabus98@live.se HAha mesig mejl adress.

Aja, runt halv fem så cyklade jag och mötte upp Elin... Vi stack till mataffären och köpte nudlar, alltså vet inte vad det är med nudlar. Men det är så sjukt gott! Sen städade vi lite i mitt rum, men chillade typ mest. Vi åt godis och "godade" oss sen. Min lilla dodd går ju frisör linjen  så hon grejade lite med mitt hår, så bekvämt! Hon trampade hem för en stund sen så jag satte mig lite hos mamma och pappa och kollade på film.
Nu sitter jag uppe i mitt rum och snackar med Jolien och Elin. Ska snart gå och ta bort sminket, glömde det igår... Sen borsta tänderna och lägga mig tror jag... Jag vill ju inte ställa om dygnet igen.

Är det bara jag som gillar de mer känslosamma bilderna?

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam
If you're not from Sweden you can allways use the translation box :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar