lördag 27 augusti 2011

Okay vi försöker igen :>

Hejsan!
Jag är otroligt glad denna morgon, fast nej det var jag inte... Jag väcktes av åskan och ösregnet för typ en timma sedan... Har varit sur och men knappt vaken sedan dess. Fast sen kom jag på vad som hände de igår/inatt (misstolka inte) och blev stört glad... 

Först(igår) så träffade jag världens underbaraste syster, Elin. Stört kul vi fotade, ritade och spelade lite.. Vi var först hemma hos farmor och gick sen hem till mig. Vi gjorde nudlar som vi åt med sweet chilli sås, ni vet den ica gör, tror jag? Vi äter det ganska ofta men det känns som om det blir godare för varje gång som går, enligt mig. Sen försökte hon tvinga i mig choklad, var jättemätt men tydligen så var jag tvungen att äta det. Sen hade i vi krig genom att kittla varandra. Rå kul också fast vi fick chippa efter luft. Men det var det värt. 
Sen typ satte jag mig och snackade med "A" på skype (han är från belgien, ooooh) medan Elin körde Raid på wow. Vi halv tolv ungefär gick Elin hem. Så fortsatte snackade med "A". Vad som sades i chatten är la lite privat x)...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar