tisdag 20 september 2011

Be you, everyone else is already taken.

Det är längesen jag skrev ett inlägg, med något viktigt i... Så tänkte dra ett nu.

Skolan: Att vakna upp tidigt en morgon och inte känna ork att göra något har vi nog alla haft. Men då är det bästa att bara gå upp och fixa sig ändå. Jag har haft så många gånger men det har gått över då jag tvingat mig till skolan, inte varje gång. Men majoriteten av alla gånger har jag gjort det. Jag brukar peppa mig genom att skriva något på min hand, det funkar faktiskt eller tänka på det roliga som hänt dagen/dagarna innan. Det brukar hjälpa och kan hjälpa mig genom hela dagen. 


Kläder: Ja, nu tänker la ni. Ska hon prata mode? Nej, jag tänkte förklara självkänslan, att kunna vara sig själv. Att inte följa strömmen. Självklart är den enklaste vägen att vara/och göra som alla andra. Jag har inte alltid vänt om från strömmen. Jag har många gånger följt den. Men jag har bestämt mig att jag ska inte vara som andra, jag vill inte vara som alla andra. 


































Puss och kram Rebecca!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar