torsdag 1 september 2011

OMG LMFAO


Anonym sa...

allvarligt är det ens nån som läser din blogg? aldrig några kommentarer på dina inlägg

Jag svarar:
Jag har runt 30-40 unika läsare/dag... Aldrig några kommentarer? Näh men ärligt, jag bryr mig inte... Visst att jag skrev kommentera för mera... Men det är för att jag vill veta... Sen så vill jag se din blogg... Fegt att inte skriva något... "I got 99 problems and you ain't one". Jag tvingar inte dig eller någon att läsa min blogg, men eftersom att du verkar slösa tid på det så kan du ju kommentera något gulligt... :>

Till er andra läsare....

Hejsan!
Nu har jag sovit en stund och väntar på att någon social ska logga in någonstans. Skolan idag var väldigt lugn, vi såg på film... Tusen gånger starkare... SJUUUUKT bra ni måste se den. Sen när jag kom hem så gjorde jag nudlar och drack sen en latte. Ska snart springa ner för att jag tror jag har fått feber :( Så ska be mamma känna på min panna.
Ska typ börja fixa i garderoberna... Hittar inget. Jag har varit lat så har bara slängt in kläderna... Men men. Sen blir det nog ett blogg inlägg. Plus lite jobb med att Programmera inlägg. Vill ju inte bli av med några läsare :>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar