onsdag 17 november 2010

god morgon

Hej!
Nu sitter jag vid datorn och mår sådär jag är väldigt trött. Jag lyssnar på bieber och letar resor till thailand inte för att åka dit utan för att se vad det kostar. Tror att jag ska försöka komma dit när jag fyller 16 alltså om fyra år. Så det är dags att börja spara. Hiitade något billigt nu!

Det är sjukt billigt. Vanligtvis kostar det runt 10.000 per person. Så detta var typ halva priset. Gött! men om fyra år så kan resorna vara billigare. Då blir det bankok. Fast det blir en rätt lång biltur för man flyger till phuket. och sen får man köra till bankok villket kanske tar en dag, själva flygresan tar nog 18-19 timmar. om inte mer. 31 timmar kanske själva resan till bankok. Men är man borta två veckor så är det värt det. Tycker jag i.a.f.
Nu måste jag gå och lägga mig igen.
Puss Bweety

2 kommentarer:

  1. fast sen måste det ju vara tur - retur + hotell. Vilket blir väldigt mycket ;)

    SvaraRadera
  2. fast detta är tur och retur. men hotell kan ju bli dyrare ju finare man har och jag vill ha en lägenhet dom 15 dagarna-)

    SvaraRadera