onsdag 17 november 2010

godnatt

Hej!
Nu sitter jag vid datorn och lyssnar på musik. Jag har sytt två rosetter i kväll. en till håret och en som armband. Jätte sött.



Den andra får ni se i morgon. ^^

Send it on!
Nu ska ni veta det att jag är miljö medveten och tycker det är viktigt för våra barn barnbarn och längre fram i generationen, att dom får ett bra liv. Det finns självklart mycket vi kan göra t.ex. återvinna, spara på vårat vatten och cykla oftare. Vi i Sverige är dåliga på det med miljön och fortsätter vi så som vi gör har vi snart ingen jord att bo på. Så om vi säger till våra vänner att göra något så kan det hjälpa. Det är extra bra om dom säger till vänner så att det sprids. Ingen kan göra allt men alla kan göra något. Om vi hjälps åt så kan vi rädda denna planeten, Tänk på att planeten jorden är den ända planeten (än så länge) som vi kan bo på. En bra grej är att gå in på friends for change. Och registrera sig. Men det är vad jag tycker. Skriv era åsikter bland kommentarerna. Jag läser ju faktiskt kommentarerna. Dom e fina.
Kram Bweety^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar