tisdag 2 november 2010

so awesome

Hej!
Nu passerar bloggen snart 500 sidvisningar och det är tack vare er. Jag tycker det är jättekul med er som kommenterar. Så gör det. Tipsa andra så att vi går över 600 sidvisningar. Då lovar jag att blogga jätte mycket. För det är tacka vare er som jag tycker att blogga är kul. Utan er hade det varit ganska värdelöst, att blogga för inget.
Igår var jag i världens näst bästa stad Göteborg. Jag köpte två par skor på skopunkten. Ett par som converse fast med gummiklack. Och ett par rosa gladiator klackskor. Skitsnygga.



Sen fixade jag nya glasögon. Ett par nästan likadana som jag har och ett par som är färgade som passar som solglasögon. Jag gjorde en syn undersökning också. Det gick bra. Sen åkte jag och mikael min bror hem med bussen och mamma vidare. 



















Sen när vi kom till vår lilla ö så gick vi till farmor och kolla på tv och fika. Dit kom min andra bror martin och hans snygga kompis S*****. Sen skulle martin gå och då gick jag med dom en bit för att martin skulle få sina nya skor av mamma. Så jag tog emot dom gamla och martin tog på sig dom nya. Sen gick jag tillbaka till farmor och satt där lite. Sen kom pappa och hämta mig där för att mikael skulle till en kompis. När jag kom hem satte jag mig vid msn och facebook.ni kan adda  mig på facebook.
Rebecca kristina gustafsson.
beccabus98@live.se.
Sen kom mikael hem och då satte jag mig lite och spela xbox 360. Men tröttnade lite och gick upp och satte upp min nya justin bieber affisch. Och städa lite på rummet. Sen satte jag mig vid datorn igen för mikael gick ut. Fick panik när jag läste kommenterade och fick svar på facebook. Så när martin kom hem så började jag  gråta så han fick fixa med det som hade hänt. Det är bra nu men aktar mig ändå för personen som skrev det till mig. Sen spelade jag xbox igen och spelade till klockan 11.00 på kvällen. Sen la jag mig och sov sött.

IDAG:
Vaknade jag 10.00, men gick upp 10.40. Sen åkte jag till mormor. Åt där. Falukorv och mos. Det var gott. Sen bar det av till Linnea. Det var kul. Nu sitte jag hemma vid msn och facebook. Och väntar på att nått syskon ska dyka upp. Men får la se om det händer?.



Love from me, bweety.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar