torsdag 23 december 2010

Asså jul

Nu är det jul i morgon.
Någon mer än jag som längtar jätte mycket?
Idag har jag bakat julgodis. Vill äta upp allt men det går inte förän kalle anka i morgon.
Idag har jag på mig:
Svart kort kjol
Grå t-shirt 
rosa päls jacka
Blåa jeans tights

Håret har varit som en rosett men den försvann. 
Måste vakna "tidigt" i morgon vid halv tio. Men ska lägga mig vid Halv ett tror jag. Eller kanske nu och kolla på en film. 
Just nu sitter jag och lyssnar på en låt. Det är ett långt intro innan den börjar. Den låten ligger i min spellista  som heter morgon seg. Gjorde den mitt i natten när jag inte kunde sova. 
Nu ska jag byta ämne.

Hate that i love you so!
Alltså jag ljuger om mina känslor för att jag inte vill handskaka dom välkomna. Jag har fått mitt hjärta krossat förut men aldrig har det gjort såhär ont. Jag vågar inte berätta att det är därför jag är vaken om natten för mamma. För hon tycker att jag beter mig äldre bara för att jag är kär. Jag tränger det inom mig. Hamnar snart i gråt och stannar där. Behöver Elin så himla mycket just nu. Men får inte se henne på en vecka och jag saknar henne jätte mycket. Det gör det värre men säger jag det till mamma så vet jag inte vad hon gör. Jag ljuger och säger att jag inte känner något för killen. Men mamma säger att jag visst gör det. Jag älskar han jättemycket trots att han ljög för mig. Men han tänkte inte på konsekvenserna när han säger sanningen. Elin berätta sanningen för mig för att inte göra mig ledsen. Han vill inte säga sanningen för mig bara för att jag inte skulle bli ledsen.


God jul Kram bweety


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar