lördag 11 december 2010

bilddagboken fakta

92 saker (du inte visste) om mig

1. Fullständigt namn?
 - rebecca gustafsson.
2. Exakt ålder? - 12 år
3. Vart bor du? - lite utanför gbg då.
4. Bor tillsammans med? - mamma & pappa,  två bröder.
5. Husdjur? - jag hade två katter :(
6. Färg på ditt hus? - vitt och grå blått runt fönsterna :o
7. När är du född? - 12 juli 1998
8. Klass?
 - 6.
9. Vilket år tar du studenten? - 2016 tror jag.
10. Något jobb? - nej.
11. När ska du sova ikväll? - runt 03.00 tror jag?
13. Duschat idag? - nej.
14. Kramat någon idag? -aa.
15. Pussat någon idag? - ja :)
16. Vad har du ätit? - pizza,  pepsi och godis.
17. Dagens klädsel? - svarta, svart tröja, grå vit tröja och sockar.
 19. Dagens sötnos? - hihi ;$
20. Dagens roligaste? - inget!
21. Har du många vänner? - ja, dom är bäst! <3
22. Hur många har du kysst? - inte så många faktiskt!
23. Vem kramade du senast? - mamma, i morse (a)
24. Hur många har varit otrogna mot dig? - 0
25. Har du pojk-/flickvän? -   nej.
27. Vem pratade du med i telefon senast? -  Olga @rosazombieponnie.
28. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Andreas- hahha det var roligt
FAVORIT:
29. Film?
 - another cinderella story.
30. Låt? - common denominator med justin bieber.
31. Mat? - sallad.
32. Dryck? - Pepsi eller fanta exotic.
33. Stad? - Göteborg.
34. Land? - Grekland.
35. Ämne i skolan? - no
36. År? - många tror jag :)
SENASTE:
37. Personen du tänkte på?
 - Isak.
38. Personen du kysste? - minns inte.
39. Gången du spydde?- 7 år sen.
40. Gången du grät? -  Igår.
41. Pizzan du åt? - en pizza med kebab.
42. Gången du var i göteborg? - förra veckan tror jag :)
43. Gången du var i stockholm? - när jag var 9! tror jag?
44. Gången du var full? - har aldrig druckit alkohol!
45. Gången du var hög? - aldrig.

ANTINGEN ELLER:

46. Svart eller vitt? - båda
47. Hund eller katt? - hund
48. Ut och festa eller hemma och mysa? - ute ! nej men beror på, är jag trött elr om det regnar ute kan de vara skönt att vara hemma :)
49. Tv-spel eller datorspel? - sims 3 på datan.
50. Singel eller upptagen? - singel, elr aah beror på är jag kär i ngn så är jag upptagen med han då (: annars är singel chill, och då tar jag det som det kmr!
51. Lunarstorm, helgon eller playahead? - helgon
52. Ragga eller bli uppraggad? - gillar när killen är snäll.
53. Big brother eller paradise hotel? - inget av det gillar ner jersey shore.
54. Svart hår eller blont? - blont hår.
55. Blåa ögon eller bruna? - bruna ögon är fett fina! men blåa är också fint, doesn't matter!
56. Choklad eller lakrits? - choklad
57. Göteborg eller stockholm? - göteborg
58. Högerhänt eller vänsterhänt? - höger
59. Coca cola eller fanta? - fanta
60. Pizza eller kebab? - kebab
61. Randigt eller prickigt? - prickigt.
62. Älska eller älskas? - båda
63. Leva eller dö? - klart man vill leva? :o

ANTAL:

64. Personer du älskar? - nästan alla mina klass kompisar och fler killar på skolan, mina vänner, familjen :)
65. Personer du hatar? - hatar ingen, men finns vissa jag inte gillar och dom undviker jag bara! orka slösa sin energi på dom va :)
66. Personer som sagt att dom älskar dig? - många.
67. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period?  ingen:)
68. Glassar du ätit på en dag? - vet inte!
69. Festivaler du varit på/ska på detta året? - inga!
70. Gånger du haft minnesluckor? - vet inte, men har hänt, hahah!
71. Piercingar har du? - inga men skulle vilja ha i öronen :(
72. Personer du saknar just nu? 3 st.
73. Gånger ditt hjärta brustit? - 4 gånger.

VEM:

74. Vill du kyssa nu? -  I:)
75. Ska du träffa imorgon? - många!
76. Sjöng du senast för? - sjunger inte för nån men händer att man går och sjunger hemma, hehe (a)
77. Hade du senast en msnkonversation med? - olga och patah!
78. Spelade du tv-spel med senast? - elin, haha :)
79. Vill du ta med på en romantisk resa nu? -  I :)
80. Vill du kasta en sten i huvudet på? - en tjej som förtjänar det.
81. Förtjänar att dö? - ingen.
82. Vill du sova brevid inatt? - I .
VAD:83. Gör dig glad? - vänner, han jag är kär i & familj.
84. Gör dig ledsen? - när folk sviker, hjärtat brister  och folk som snackar skit.
85. Vad vill du helst göra nu? - träffa en person.
86. Önskar du att du slapp göra? - ibland gråta.
87. Vill du ha nu? - I
88. Önskar du dig i födelsedagspresent? -  pengar!
89. Längtar du till? - på måndag!
90. Tycker du om dina betyg? - dom är jätta awsome.
91. Ångrar du i ditt liv? - en del saker faktiskt.
92. Är det bästa som har hänt dig? - massor! :D

Kram Bweety

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar