onsdag 22 december 2010

Hej!
Nu har jag vaknat och ska snart gå upp. Nu är det ju bara 2 dagar kvar till jul, så himla kul eller hur? Jag har önskat mig en grej och vet att jag ska få den. Igår var jag med Elin och vi var lite hemmas hos mormor innan vi gick och hämta hennes bröder och gick hem till henne för att vänta på hennes mamma så att vi kunde gå hem till mig. Vi gick vid sju och var hemma vi halv åtta. När vi kom hem sä beslöt vi oss för att gå till Karl vår kompis. Så vi gick dit och jag stanna till nio ca 45 minuter var jag där hans mamma bjöd på macka och mjukpepparkaka. Mums!!! Sen kom min pappa och hämta mig och vi åkte hem. Jag startade tvn i mitt rum vid halv elva och han se filmen polarexpressen två ggr den är så himla bra jag älskar den. Typ världens bästa julfilm. Jag somnade vid två och vaknade vid tio. 8 timmar om jag inte har fel. Nu ska jag gå ner och äta frukost och sen så ska jag kolla på polarexpressen och blogga!
Kram och en riktigt goud joul. Hihi!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar