lördag 26 februari 2011

Dag 1-3

Dag 01 - en bild tagen nyligen på dig och 15 intressanta fakta om dig själv


1. Jag har haft 4 olika stilar de senaste året. Normal, Fjortis, Panda poppare och nu hime gyaru.
2. Jag har ett hjärtfel och ska opereras den 9 mars.
3. Jag är ganska tråkig.
4. Jag skrattar tills jag gråter.
5. En kille ska kunna få mig skratta och ha en bra humor också.
6. Jag har gröna ögon.
7. Jag är 164,5 lång.
8. Jag väger runt 55 kg.
9. Jag har storlek 39 i skor och 38 i kläder.
10. Jag går i en kristen skola.
11. Utan mina två bästisar så hade jag kraschat nu.
12. Jag har hudton 01. Som nästan är vit.
13. Jag är beroende av skor.
14. Jag är bortskämd.
15. Jag tvivlar ibland på min tro.
Dag 02 - meningen bakom din bloggs namn
Meningen med min bloggs namn. Har la typ med vem jag är. Haha nej det finns en mening men den går inte att förklara.
Dag 03 - en bild av dig och några vänner
Har bara dessa eftersom vi sällan ses alla tre.

Här är jag och Olga. ^


Här är jag och Elin. ^


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar