torsdag 3 februari 2011

Dagens stil val!

Hej!
Nu sitter jag hos mormor med min bror vid min sida. Jag väntar på att få spela sims 3. Ni vet att jag beställde ett deco kit? Det var slutsålt så det får nog bli en kigurumi i stället. Vill ju ha den på sjukan. Så mysigt. Jag ska I alla fall till sjukhuset den 9 mars och opereras. :( läskigt. Men jag ska ju göra så mycket roligt innan :). Ska till borås med mamma den 27 februari. Sen ska jag typ träffa Elin massa m.m.
I alla fall:
Dagens stil val är....
Blommig klänning lånad av Elin- Gina tricot
Svarta strumpbyxor med vita prickar-ica maxi
Svarta strumpor-mammas garderob
Grå sjömanskofta-Lindex
svart-vitt pärl armband-Tillverkat av Elin <3
Tänkte fota men får se om jag gör det ikväll istället :)
Efter sjukhuset så ska jag dansa Caramelldansen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar