lördag 16 april 2011

Är detta normalt?

Är det någon mer än jag som älskar låten friday-Rebecca Black. Haha japp, går runt och sjunger på den hela tiden. Hahhahhahah, don't worry i don't! visste ni att hon bara är ett år äldre än jag. Hon är 97-a AHahahha. Nu ska jag inte göra något. Eller jo, jätte sugen på att baka cupcakes. Men med tanke på att jag ätit mycket onyttigt denna helgen/veckan så kanske det inte är det bästa. Haha fåååår se. Ska iallafall ha "brodersvakt" ikväll, mamma och pappa ska ut så jag och mina bröder och kanske min syster ska vara hemma. Mys^^
Dagens outfit:
Linne-Cinco 400:-
kjol-Rean på hm-79:- dock två storlekar för stor så får ha skärp.
Strumpbyxor-Åhlens (??)
KANSKE fotar sen. Ska iallafall fota lite idag.
Hahha, nej nu ska man vara social.
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar