söndag 3 april 2011

cupcakes, lövbiff och shopping.

Hej!'
Nu sitter jag och väntar på mat. Lövbiff och potatis, mmm... Sen så ska jag baka cupcakes. MMM... Ska göra med blå frosting. Typ bästa. Imorse så vaknade jag vid 10.00 usch! Men mamma ville att jag skulle med pappa till maxi och efter lite tjat så gjorde jag det. Så jag gick upp och tog på mig.
Sjömans skjorta-Elins
Tights-H&m
Rosett-??
Sockar-New body.
Sen sprang jag ut och satte mig i bilen. När vi kom till färjan så drog jag upp det som pappa kallar nödkitett ur fickan, består av: 2 mascaror, kajal, concealer och eyeliner. Så sminkade jag mig och sen var vi framme. Gick in på ica maxi och pantade gick ut igen till cinco och kollade lite. Hittade typ ett linne, blev helt pipig typ, pappa ba: köp de då. Jag ba men har inte råd. Han typ sa till mig att ta med det till kassan. Pappa betalade!!!
Fett.
Rå fint brunt linne med spets.
Kram ska äta nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar