lördag 2 april 2011

Honestly, what will become of me? I don't like reality It's way too clear to me

Hej hej!
Nu är jag här och ska fortsätta med att blogga som vanligt. Eller ja typ. Ska börja skolan en timme varje dag från och med måndag. Så det blir en timme utan bloggning.

















Liten billd. Sorry för min störda sminkning. Hade inget för mig men den blev störd. :)
Nu ska jag se på Vampire Diaries. Avsnittet från igår. Missade det för att Elin sov här. :) Hade kul. Men tror nästan att min hostning kommer ta kol på mig. Får inte hoppas det. Men men.
Kram
"Even when it's hard you gotta keap on fightin' " "When people tell you that what you think is wrong, you gotta believe in you're self and stand for who you are, even if it means that you're standing alone."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar