onsdag 15 juni 2011

Alltså AAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Hej hej!
Jag har ju inte bloggat på ett tag men det ska det fan bli ändring på. Jag var ute igår kväll då jag tänkt lägga ut ett inlägg.
Tog några foton under gårdagen. Som bara ska redigeras och sen läggas ut.

Gårdagen:
Började dagen i skolan, då vi hade övning till avslutningen på fredag. Sen typ rast och lite utvärdering. Sen en till övning.
Sen drog vi hem till min lärare och käkade lite och så. Sen såg vi på en film som heter Matilda. Tycker alla borde se den. Den var typ söt, rolig och lite sorglig på samma gång.
Sen typ drog jag hem. Men på vägen så mötte jag min underbara granne Karin. Så hängde med och hämtade hennes dotter från dagis. Passade henne lite medan Karin somnade deras lilla bebis.Sen åkte jag och mamma till mormor och fikade. Efter det så duschade jag och fixade håret för festen. 




Hade sån frisyr.
Tog typ på mig en random klänning sen. Sminkade mig sen. Blev lite stressat men hann typ. Åkte till skolan där det var fest för niorna.
Började typ med att äta. Typ grillad lövbiff, potatisgratäng och sallad.
Sen typ några "lekar". Niorna skulle göra olika grejer ex. vispa grädde, sätta svansen på Ludvig och bygga en lego bil. Sen var det underhållning. Alla var sjukt duktiga. Sen gick alla ner till ett glass rum där det fanns dansgolv och snacks. Dansade först inte. Men tog sen av klackarna och var med på jump style. Oh yes. SEn typ skulle man dansa tryckare. Var pinsamt. Dansade snabbt med en kille. Sen körde vi jump style igen. Det sjukaste var när två killar pussades. Alla började skrika och skratta. Självklart inget seriöst. Båda är liksom sjukt kristna. Har inget emot homosexuella eller lesbiska, men känns lite galet att de gjorde det.
Sen vid elva var allt slut, jag har värk i fötterna idag och är sjuk...

Anledningar till varför jag inte bloggat så bra.

  1. Bråk med kompis, det är slut nu.
  2. Bråk med pojkvän. Eller ja ex-pojkvän.
  3. Skolan.
  4. livet i övrigt.
Men men. De ska ordna sig. Under sommarlovet ska jag nog kunna blogga mycket.


Älskar denna bilden.<3

Puss Rebecca!





1 kommentar:

  1. Homosexuell och lesbisk är samma grej. Lesbisk är vad man är som homosexuell tjej, gay/bög är vad man kallar homosexuella killar.

    SvaraRadera