måndag 6 juni 2011

OMG OMG OMG

Hej!
SKa försöka skriva detta så långt som möjligt, då jag inte kommer kunna uppdatera på länge...
Min helg startade på fredag kvällen, med en båttur till Styrsö. Vi åkte dit, jag, mamma, pappa, mormor och morfar. Jag satt uppe på däck, kände värmen mot min hud trots att farten gick i 18 knop. Det kändes som om vi flög varje gång jag kollade runt omkring mig. När vi la till var där fullt av båtar. Nästan inga båtar med barn i, TRÅKIGT!!!
Vi stekte korv och värmde bröd. När jag öppnade kylen/-Frysen så hade blåbärspaketen gått i sönder så jag gjorde en paj.
Det tog en stund men vid 18.00 så åt vi den. Efter det så satt jag och lyssnade på musik och skrev på min roman, lägger nog ner Biebers downt to earth :( Ingen kommenterar ju!
Vi 23.30 så gick jag och la mig. Känns som om vår båt är mer än 28-29 fot.
Vid elva dagen efter så vaknade jag. JAg åt min frukost. Sen ville mamma och pappa gå på promenad. Tänkte bara ja ja. Kör till! Vi gick typ en promenad som kändes som en evighet. Stannade på ica och köpte glass. När vi kom tillbaka till båten, käkade jag vatten melon. Vid 18.00 gick pappa och morfar upp och grillade kyckling/-kött. Jag gjorde pulvermos medan mormor kokade färsk potatis. Käkade lite.
Jag åt lite fika sen godis, KCAL NÅGON?
När jag vaknade nästa morgon kände jag bara, oh nej jag vill inte gå upp, men gjorde det lite senare. Jag åt frukost sen vattenmelon... :)
Sen typ åkte vi hem. Satt mest där bak.
Var med Elin på kvällen(igår). Var hos farmor och sånt...
Nu har jag vaknat... Ska städa typ...
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar