måndag 20 juni 2011


MINA TRE FAVORITFÄRGER:
färg 1: beige
färg 2: rosa
färg 3: vit
I ÅR HAR DU: 
Lärt känna en ny vän: Självklart
Fått ditt hjärta krossat: Ja. 
Träffat någon som förändrat ditt liv: Nej.
Fått reda på att någon har pratat om dig: Japp, tyvärr så var det dåligt...
Kysst en kompis: Nepp
BLANDAT: 
Vill du ändra ditt namn: Nej
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Firade med familjen.
Vilken tid vaknade du idag: 10.58 exakt
Vad gjorde du igår runt midnatt: Lyssnade på Never Shout Never och kollade ett bildspel på datorn...Myyys :)
Någonting som du längtar till: Hmm... Min födelsedag. Min nästa födelsedag? <3
Senaste gången du träffade din pappa: igår.
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Oj, det är mycket, men jag vill flytta utomlands. Men man kan inte få allt för vill fortfarande ha mina vänner i min närhet
Vad gör dig irriterad just nu: Att jag är så jävla korkad ibland.
Långt eller kort(inget snusk): Vi säger väl långt?
Vad gillar du gällande dig själv: Att jag är kreativ.
DIN FÖRSTA:
Operation: 2009, hjärtat.
Piercing: Öronen
Tatuering: Har en glad gubbe på magen. Men det räknas inte :P.
Bästa vän: EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELIN!!!
Sport: Fotboll.
Husdjur: Katt/-Hund
Vaccination du minns: Oj, den där sprutan man får i sexan tror jag.
Förälskelse: Oscar E
Alkohol du drack: Dricker inte
VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET? 
Läppar eller ögon: Ögon.
Kramar eller pussar: Båda^^
Romantisk eller spontan: Två flugor i en smäll måste det vara
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar!!
Typ det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar