onsdag 6 juli 2011

I'm caught between the lines of hello and goodbye and my whole horizon is you

Hej hej!
Har varit väldigt upptagen på senaste tiden. Var typ i ullared 2 gånger. Sjukt kul. Men segt. Ni vet Linnea? Hon jag brukade umgås med? Träffade henne i lördags. Hon har verkligen mognat. Kommer dock inte kunna vara bästa vän med henne. Hon är liksom en bekant. Typ...
Jag har badat sjukt mycket i poolen på senaste tiden. Har varit fruktansvärt varmt. Var typ 30+ i poolen idag. Men badade inte.
Var i alla fall med Elin idag. Vi var hos mormor. Sen gick vi hem till oss och Elin och min bror plus hans kompis ville gå och kolla på ett "spökhus". Självklart var jag sjukt rädd att något skulle hände, men 30-45 minuter senare var de tillbaks. De hade varit inne i huset. Inget konstigt. Typ väldigt tomt och dammigt bara(såg bilder).
Jag ba: PEEEW vilken lättnad.
Sen typ gick Elin hem. Satte mig vid datorn. Jag kollade facebook och bloggar.

Lyssnar nu på min älsklings låt just nu.


Dagens fråga:

Vad tycker ni behövs mer av?


Kraaaaam <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar