söndag 10 juli 2011

Oh moons, birds and monsters

Lovar du att vara ärlig? Japp.
Du heter? Rebecca Gustafsson
Beronde av? Folk som älskar mig.
Vad behöver du mest just nu? Att få byta mina gardiner
Vad tror folk om dig? Beror på vem du frågar! Vissa skulle nog säga Bitch, andra världens snällaste
Vad får du oftast komplimanger för? Mitt hår och min drag.
Hur imponerar man på dig? Vet inte? Huvudsaken är att man är schysst.
Brukar du skratta för dig själv? Hela tiden.
Var bor du? Hönö
Trivs du där? Njaaa!
Vad har du för mobil? Följer strömmen - Iphone.
Nästa mål i ditt liv? Få bra betyg typ..
Hur svarar du i mobilen? Hej det är rebecca-Det vanligaste, men typ "hej Doddie" till Elin eller MAmi
Vem ringde dig senast? Vet inte FML?NJa.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? Inget.
Antal timmar sömn inatt? 2-9. 7 immar typ :>
Sov du ensam? AAAa
Brukar du komma i tid? Ja, för jag själv AVSKYR när folk kommer försent!
När mår du bra? När jag ska ha kalas nästa dag(alltså imorgon) Och när jag träffar min gullis Elin
När blev du fotad senast? Idag. Farmor med Elin.
Hur känner du dig nu? Börjar bli trött…
Vanligaste färg på dina kläder? ljust tror jag.
Vem saknar du? Ingen!
Favorit dryck på morgonen? Jag kan fan inte komma på vad jag dricker på morgonen…
När brukar du oftast gå och lägga dig? Sent, eller vid 01 alltså. Älskar att sova!
Är du blyg? Nej, fast jo. Sjukt blyg.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? … eller ska jag gå förbi en gång till?
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? Jag skulle njuta hela dagen av att vara kille. 
Är du nöjd med ditt liv? Ja, helt ok. Ska inte klaga!
Vad är det värsta du vet? Att tänka tillbaka på hur allt var. Hur mina gamla vänner var. Som jag knappt vill veta av.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Så mycket som jag slösar. Pengarna bara flyger iväg med vinden liksom…
Vad längtar du till? imorgon!
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja det tycker jag. Elin är ju allt man behöver. Ingen kan ersätta det. Äkta vänskap.
Vad är det finaste du fått? Inte fan vet jag. En säng och bröd, ironi. Nä men jag vet inte.
Om fem månader? är det jul.
Om ett år? Har jag sommarlov, börjar sen 8:an
Du samlar på? Typ skor, haha.
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Elin. Fast jag brukar inte ringa. Lägger mig i sängen och gråter.
Har du strumpor på dig nu? Nej, fötter här. tihi
Är det okej att gråta? Ja absolut, alla har väl rätt att få uttrycka sina känslor?!
När grät du senast? Vet inte?
Bär du glasögon eller linser? glasögon.
Vill du gifta dig? Ja, för jag vill ha en prinsess klänning.
Ha barn? Ja.
Är du bra på att laga mat? Jag är bäst!
Är du flygrädd? Ja.
Tror du på ett liv efter döden? Tror inte på så mycket. Är man katt så är man, har ju trotts alls nio liv.
Bor dina föräldrar tillsammans? Jajamensan!
Vilken ögonfärg har du? Typ grön?
Röker du? Nej, aldrig smakat heller faktiskt. Så jävla grym!
Vad är det viktigaste i livet? Att vara frisk och leva, woho!
JAG HAR:
Digitalkamera? Japp
Systemkamera? Nepp
Telefon på rummet? Japp!
Egen dator? Ja.
Könssjukdom? Men wtf?! Nej, varför fråga du? Thihi
Bra kompisar? Ja!
SENAST SOM:
Sov i din säng? Jag.
Såg dig gråta? Duschen?
Fick dig att gråta? Livet i övrigt. Att tänka tillbaka på när det var som värst
Du delade en dricka med? Elin :>
Du gick på bio med? Elin :>!
Skällde på dig? Pappa
Sa någonting till dig och vad var det? Mamma eller pappa säkert. Minns inte vad den som sa något sa för något. 
DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Ja.
Kramat någon? Japp Mami?!
Pussat någon? Nej.
Köpt någonting? Nej :(!!
Sjungit? Ja, hela tiden. Jag är en sångfågel med en förjävlig röst!
Saknat någon? Ja, hela tiden.

Ska försöka sova nu... puss

2 kommentarer: