söndag 20 mars 2011

Morn!

Hej!
Nu har jag spelat lite wow efter att jag vaknade vid 11.00. Ska locka håret och leta en outfit. Sen ska jag vänta lite tills Elin kommer hit. Jag använder mig av min princess locktång som är 38 mm tror jag. Kort beskrivning om hur jag gör. Jag vrider locktången in mot ansiktet. Hittar ingen bild så visar nog sen. Hur jag sminkar mig?
Enkelt!
Du behöver:
Lösögonfransar, mina är från taiwan!
foundation, viva la diva!
eyeliner, Isadora glossy eyeliner. Svart!
kajalpenna vit och svart. Isadora!
mascara. Isadora build up mascara!

1. Sätt fast lösögonfransarna. Ja om ni nu alltså använder det.
2. Måla foundation, använd concealer om det behövs.
3. Måla med vit inliner på vatten linjen i ögat.
4. Måla en svart kajal linje underögat.
5. Måla Eyeliner. Kattöga formen använder jag mig av.
6. Måla lite mascara på underfransarna. Jag använder på överfransarna också men inte bra egentligen.

Ni ska få se hela outfiten sen hoppas jag.
Nu måste jag fortsätta.
Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar