torsdag 24 mars 2011

Never say never 3D

Hej hej!
Ledsen för den lilla bloggtorkan. Men jag har lite tid just nu. I know jag är ledig jag borde ha tid. Men jag tar det väldigt lugnt just nu och sitter mycket vid tvn. Jag vaknade för typ två timmar sen. Mamma gick ner och gjorde frukost till mig och kom sen upp med det. Min snälla kompis mamma hade bakat frallor och kom över med igår så jag mumsade i mig en sån och ett glas saft. Efter det så gick jag ner och satte mig vid tvn. Efter en stund så kom mormor och morfar så vi fikade. Efter det så mätte mamma oss fyra. Jag var 163.3 cm. Sen stack jag med dom hem och har nu ätit lite. Igår så bokade jag biljetter till #NSN3D Ska se den på lördag med Elin. Betalade lite extra för plusstolar som är bekvämare.
















Allt gick på runt 250. Men behövde bara betala 30 kronor.
Inga purple glasses dock. Men men men. Nu ska jag spela vi hörs sen.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar