tisdag 8 mars 2011

Naaawi

Hej!
Nu sitter jag här och är über lycklig. Mina fina grannar som står mig nära var precis inne hos mig och lämnade en present. Öppnade paketet och får se REPLAY your fragrence for her! Ska absolut börja använda de när jag börjar skolan. Liksom vem gillar inte tjejer som doftar gott. Började nästan gråta. Nu har jag duschat och ska fortsätta jobba med bloggen. Men japp det var det.
Kram

Translation:
Hello im super happy right now. My lovely nabs came to me and leaved a present. I opened it and saw REPLAY your fragnance for her! Im gonna use it when school begins because it was parfume, shower gel and body lotion. Who do not like good smalling girls? Allmost made me cry. Im gonna keep on working with ma blog. thats it.
Hug

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar