fredag 4 mars 2011

Morn-

Hej!
Nu sitter jag hos mormor och lyssnar på musik samtidigt som Våra Värsta År Går på på tvn. Idag ska jag typ inte göra något. Med tanke på att jag är ledig så får jag vara med -E så hon ska nog sova hos mig i natt.
Men annars blir det något annat.
Nu blir det frågestund Mejla mig på bweetyblogg@hotmail.com   eller kommentera.
Fråga vad som helst.
Translation:

Hey!
Now im at grandmas house. Im listening to music right now it's Featery Garden, on the tv they are showing Married with children. 2day im not gonna do so much. But im having a break from school so i believe that -E is going to sleep over. Or something else.
I'll have a Question sort of thing. You ask me a question and i'll answer it. Mail me on bweetyblogg@hotmail.com or post a comment.

Kram or hug... Love Bweety

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar