söndag 6 mars 2011

Vaknat

Hej!
Ledsen att detta inlägget kom först nu. Jag och Elin somnade först runt 4 i natt och vaknade sen runt sex tiden och satt i fönstret och pratade. Det hade ljusnat så vi satt med fönstret öppet och lampan släckt. Vi somnade vid 7 tiden och vid tolv så kom mamma upp och väckte oss. Så vi gick upp och åt frukost. Jag åt en hönö kake macka med kalv korv och en varsågod macka med ost. Sen drack jag ett glas juice och åt lite yoghurt. Elin åt två eller tre varsågod mackor med philadelphia ost och smör. Sen typ så sminkade vi oss. Och jag har precis fixat håret. Ni ska få se det sen. Nu ska jag locka Elins hår och sen ska vi nog spela.
Puss och kram.

Translation:
Hello!
Sorry for no update until now. But me and Elin fell asleep at 4 this morning and than we woke up around 6 in the morning. We talked in about an hour. Than we fell asleep. We woke up at 12. We have now had breakfast and made us more beautiful. Now im gonna curl Elins hair and then we are gonna play wow. 
Xo 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar