torsdag 21 oktober 2010

Äcklig

Nu ligger jag i min säng och mår psykiskt dåligt. Känner så är jag äcklig och ful var jag inte det så skulle jag kunna vara populär. Varför vill ingen vara med mig är jag störd? Varför ignorerar mina syskon mig och låter mig ligga här. Borde jag bli fake igen skulle folk gilla mig mer då? Borde jag sluta äta och bli smal och vacker? Men får man anorexia förändras utseendet och man blir äldre i ansiktet. Om killen jag gillar gillar mig. Vad gör jag då? Han kanske inser hur ful jag är? Varför är folk som är äldre elaka mot mig det är fegt. Om jag får anorexia ignorerar dom mig då? Eller gillar dom mig tills jag blir frisk eller dör? Jag vill inte något av det som står ovanför men i o med att jag är ful så kanske jag borde få anorexia och dö. Då saknar nån mig. Detta är hur det känns. Just i detta nu.
Kram bweety

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar