lördag 23 oktober 2010

give me

Hej!
Nu tänkte jag visa vad jag vill ha för skor kläder och accessoarer.
allt är från nelly:
      denna topp kostar 199 och ni hittar den här toppdenna kostar 479 kronor och hittar den här klänning

denna kjolen kostar 199 kronor och ni hittar den här kjol

detta skoparet kostar 329 kronor och ni hittar det här skor

 denna kostar 369 kronor och ni hittar den här klänning

dom byxorna kostar 299 kronor och ni hittar dom här byxor

dessa lösögonfransarna kostar 69 kronor och ni hittar dom här fransar

Dom här grejorna tycker jag är jättefina och inte allt för dyra.

Nu tänkte jag dra igång första veckans fråga som är till nästa lördag. Kommentera och svara. 
Vilket inlägg på min blogg har varit intressantast?

                        Kram bweety               

2 kommentarer:

  1. Dina tankar om kärlek osv

    SvaraRadera
  2. ok tack för ditt svar alla svar kommer publiceras på lördag. <3 i procent

    SvaraRadera