onsdag 27 oktober 2010

dom flesta ungdomarna pratar om märket svea!

Hej!
Jag tänkte prata lite om märket svea. Alla tar märket svea som ett "fjortis" klädmärke. Själv har jag en svea mössa och vill ha typ en tröja där det står svea, för jag tycker att märket svea är helt ok och jag är ingen fjortis. Folk förstår inte att man kan ha en svea mössa utan att vara fjortis. Så förstår hur det känns för vissa. Jag tycker att själv får välja hur man ska se ut utan att alla dumma klagar för jag trivs i t.ex. i min svea mössa. Så tänk mer på hur du ser ut än hur andra ser ut. För huvudsaken är att personen är snäll.
Det är samma sak med vad man lyssnar på. T.ex. jag lyssnar på Justin Bieber och tycker det är helt ok. Så låt mig och alla andra lyssna på vad vi vill.

kram och puss
Bweety

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar