lördag 2 oktober 2010

ahh gött med tusenfoting

Hej alla!

Satt och kolla på titta hon snackar när jag plötsligt ser att något är på min väg och när jag vänder mig så ett det en 100x3mm lång tusenfoting tror ni att jag är korkad så har ni rätt jag tryckte en pinne mot den och då ramla den ner på golvet. Jag har inga golvlister i mitt rum så det gröp ner i mellan så nu ska jag sova nere på soffan för att jag är en himla fegis och vågar inte sova i min säng p.g.a. att jag inte är "försäkrad" för att ha en tusenfoting på mig när jag vaknar så det blir soffan fullt på klädd. Vågar inte ha täcke och kudde så det får bli kudde från soffan och filt. Nu ser jag på tv och bloggar. Såg ni kenza & tyra show premiären i torsdags den var sjukt bra. Missade ni den eller vill se den igen så finns den på www.kenzas.se och tyras blogg. Nu till lite skvaller:
Robert Pattinson (twilight) har blivit skäggig. Det ser ut som om han levde på 1800 talet, är inte så hunkig längre.

Victoria secret's modellen heidi klum bli pansionär.

Justin Bieber blir barbie docka. Ja nu kommer du kunna leka med justin bieber (tolka det hur du vill)
Han blir docka och dockan kan precis som justin sjunga, dockan sjunger nämligen one less lonley girl och baby i 30 sekunder vardera. Dockan har ett fler tal kläder som t.ex. från musik videon till one less lonely girl.
Dockan finns än så länge bara i usa och det är inte säkert att den kommer hit men det går alltid att beställa på internet men det kostar ju några lax.

Bloggen info:
jag ska försöka lägga till lite kategorier t.ex. naglar smink och hår m.m. där kommer jag visa naglar steg för steg smink steg för steg och hår steg för steg. Möjligtvis filmer också. Detta kommer inom kort.

Idag har jag städat mitt rum och imorgon ska jag klippa mamma och hon ska klippa mig lite fast jag ska få tunnare hår och uppklippt och hon ska få kortare och uppklippt och en ny färg. jag är inte panda längre mer än till fest så ska nog byta namn inte webb address bara namnet ska nog ta något smeknamn inte becca utan något ovanligt. Ge mig förslag. Jag ska nog heta boo eller sweety! Vad tycks om det. Mina naglar blir inte jätte exclusiva men något blir det väl. Nu vet jag mitt smeknamn bweety


god natt sov sött!
Bweety

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar