onsdag 6 oktober 2010

hejsan

Hej alla!

nu sitter jag vid datorn med halsfluss kanske, inte kul!
jag mår inte bra ska nog inte till skolan i morgon om inte ett under inträffar. Jag har ont i huvet halsen och magen och jag vill faktiskt inte äta det jag har ätit idag ät:

Pizza bit sen igår
och halv choklad, jag har druckigt vatten.

Jag är jätte trött även om jag vaknade kl: 11.45 i morse hade varit mer trött om jag hade varit i skolan idag p.g.a att

1. gå upp 7.15
2.stressa i skolan
så det hade inte varit bra. men jag har jobbat idag ändå med bloggen. typ bloggat och sånt fixat med bilder.

mår inte bra allt känns så här:
tumme ner.



Imorgon ska jag nog vara hos ´farmor så mysigt.

kommer blogga från mobilen då.

vill tipsa om selena gomez låt "summer's not hot"
lyssnar på den nu och har gjort det hela dagen. sen är "round and round" bra oxå. Den gör selena gomez också. dom kommer i ett kort inlägg direkt efter hon är så cool.

skvaller:
bruno mars arristerad p.g.a att han hade 2,5 g kokain enligt källor vet inte om det är sant, känns oxå tummen ner.

rob och kristen från twilight har setts på italiensk resturang. Dejt kanske? kul för dom i så fall.

justin bieber tror att fansens kärlek inte är äkta, att fansen bara spelar. vet i alla fall att jag gillar han och att hans musik är bra.

kramissar till er alla <3<3<3<3<3<3<3<3

bweety

2 kommentarer: