lördag 16 oktober 2010

jag talar ut!

hej alla underbara!
i går så sa en tjej som jag inte är kompis med att killen jag gillar inte gillar mig och då undrar jag varför killen jag gillar ler mot mig när vi pratar och varför han ens pratar med mig om han inte gillar mig. Så jag tror att den tjejen ljuger för att hon e kär i killen jag gillar, jag men ar hon och hennes kompis bråkade bara för att hon hade spridit ut ryckten om att hon och killen jag gillar hade strulat och det känns ju lixom inte okej! Vill att han ska läsa min blogg och förstå hur jag känner. Pratade med e*** igår från kl.21.00 till 0.00 bara om detta så det känns ju bättre men vill bara prata med han. Och fråga om det är sant. Jag vill ju inte att det ska vara sant. Men tänk om det är det. Då köper jag tio pkt glass med chocklad smak och så går jag hem till e och äter det med henne. Sen så förvandlas jag till en zombie och mår dåligt. Nej då inte det sista. men jag har ju en till plan med killar plan a = i; plan b=a, plan c=s. tre killar så behöver nog inte oroa mig så mycket. Men det är ju svårt om det är sant. Tipsa mig. om ni vet vad jag ska göra! För jag vill verkligen veta för att jag känner mig så ledsen.
puss och hej!
bweety

3 kommentarer:

  1. Hon är säkert avis. han gillar dig nog!

    SvaraRadera
  2. @ Anonym,dina bittra kommentarer kan du gå någon annanstans med. Tyst, sluta vara en sådan djävla glädjedödare.

    SvaraRadera
  3. hon som skrev första kommentaren för er som inte förstår var hon som skrev till mig det som inlägget handlade om. Tack för att ni stöttar mig<3

    SvaraRadera